2010-02-18

Äventyr

Igår var jag ute på äventyr. Det skulle fotograferas för kommande fotomontage samt att beställaren ville att jag skulle kolla till varför de inte fick in några data från sin SODAR-vagn. Den står lite avigt till i den rådande snömängden så det fick bli snöskor, skyffel och 4x4 för att komma fram. Det fina vädret gjorde det hela till en skön eftermiddag i skogen. 

 

 

Tidigare under dagen bevittnade jag en lagerlokal kollapsa under snömängden. Jag och en annan trafikant såg hela "showen" när vi passerade på E45'an. Vi stannade och ringde räddningstjänsten som var rätt snabbt på plats. Som tur var befann sig ingen i lokalen. En rolig detalj såhär i efterhand är att jag lyckades få med byggnaden på bild minuterna innan

Innan

Efter

1 kommentar:

Johan Andersson sa...

Den där snön e rätt farlig asså.